Informatie

Volleybalvereniging Grijpskerk, trots gesponsord door Brilmode Zuidhorn, is de gezelligste club van het Westerkwartier. Het ledenbestand bestaat uit zo’n 150 leden, variërend van de jongste talenten tot doorgewinterde recreanten. De vertrouwde thuisbasis van de volleybalclub is de Bokkediek in Grijpskerk.

De laatste jaren zit Vollebalvereniging Grijpskerk flink in de lift. Talenten zijn doorgestoomd naar de senioren, de club geniet een sterke uitstraling in de regio en werkt nauw samen met hoog gekwalificeerde trainers. Met resultaat, dit seizoen 2023-2024 komt het hoogste damesteam van Grijpskerk  uit in de landelijke 3e divisie. Ook het tweede damesteam loopt als een zonnetje. Zij komen uit in de 1e klasse.

Wat de club verenigt? De liefde voor het spel. Wat de vereniging zo gezellig maakt? De drankjes nadien in de kantine, de vele themafeestjes en het jaarlijkse Jeugdkamp. Het zijn zomaar wat voorbeelden die illustreren dat het clubgevoel niet stopt op het veld, deze activiteiten horen óok bij Grijpskerk.

Nieuwsgierig geworden?

Kom gerust eens een kijkje nemen in de Bokkediek in Grijpskerk. Het is altijd mogelijk om een balletje mee te spelen. Neem contact met ons op!

Contributie per kwartaal – seizoen 2023/2024

Jeugd t/m 12 jaar