Het is in feite geen nieuws meer zodra je de website van VC Grijpskerk ‘binnenwandelt’, de website is in een compleet nieuw jasje gestoken. De afgelopen weken is hard gewerkt, geschreven, soms een beetje gevloekt, gezocht en gevonden. Het resultaat is een website die je makkelijk op je smartphone kunt bekijken, die bol staat van het nieuws en waarbij ieder team haar eigen pagina heeft. Nu wordt ondertussen stiekem nog hard door gewerkt. Om die reden kun je bij het programma (tot nu toe) alleen een week vooruit kijken. Op korte termijn wordt dit aangepast.

Maar…
Dit kunnen we niet alleen. Twee personen kunnen simpelweg niet tegelijkertijd in Groningen, Zuidhorn en Bedum zijn, zelf een wedstrijd spelen en bovendien ook nog een eigen invulling van hun tijd hebben. Daarom hebben we hulp nodig! We zijn op zoek naar ‘teammasters’ die het leuk vinden om zo nu en dan een wedstrijdverslag of ander bijzonder verhaal met ons te delen. Hiermee gaan we ervoor om de website van VC Grijpskerk levendig, up-to-date en ‘rete-interessant’ te houden! Heb je interesse? Stuur dan even een mailtje naar info@siercommunicatie.nl.