C-jeugd V.C. Grijpskerk nog steeds ongeslagen

GRIJPSKERK – Het C-jeugd volleybalteam trad zaterdag aan tegen Flash uit Veendam, de nummer 3.

Weer wachtte een spannende wedstrijd, waarin Grijpskerk de eerste set met 25-22 naar zich toe trok. De tweede set ging na een goede inhaal race, waarbij Grijpskerk zich na zeven punten achterstand terug vocht naar 23-23, verloren met 23-25.

De derde set ging de service, een krachtig wapen, beter en werd de set mede door mooie reddingen van Dorien en Alicia binnen gesleept met 25-18.

Ook de vierde set werd gewonnen (25-19) door een steeds beter spelend Grijpskerk. Met de 3-1 winst nestelt Grijpskerk zich op een mooie tweede plaats.

Op de foto het team van de C-jeugd uit Grijpskerk dat net in nieuwe trainingspakken is gestoken door sponsoren: Bakkerij Jager, Schildersbedrijf Smeenk en Sport Je Fit.

Achter v.l.n.r.: trainer/coach Johan Oostenbrink, Susanne Oostenbrink, Oscar Foekens, Jord Kuipers, Robin Pettinga, Benjamin Vestering.
Voor v.l.n.r.: Janneke Witterholt, Lianne van Lingen, Calvin Hoekzema, Romee de Boer, Dorien de Groot, Alicia Venema.

(artikel uit de Streekkrant dd 29-11-2016/ red)