Vanavond, donderdag 6 april (aanvang 20.00 uur) speelt Dames 1 in de eigen Bokkediek in Grijpskerk de halve finale in het Noordelijk bekertoernooi.
Tegenstander is het sterke Smash D1 uit Beilen. Deze ploeg is afgelopen weekend kampioen geworden in de 3e Divisie. De thuisploeg wist ook het
kampioenschap te behalen maar dan een klasse lager. Met een ruime voorsprong toonden zij zich de sterkste in de Promotieklasse.

Wordt Smash het volgende slachtoffer van de dadendrang van de thuisploeg? Na Covos uit het Friese Oosterend en Flash Nieuwleusen zou dat de
3e ploeg worden uit de 3e Divisie die aan de zegekar word gebonden. Nog nooit is VC Grijpskerk zo ver gekomen in het bekertoernooi en de finale lonkt.

We hopen natuurlijk op heel veel publiek donderdagavond die de dames naar de finale schreeuwen.

Veel succes dames en ga ervoor !!