OPROEP: SPELERS/SPEELSTERS GEZOCHT!!

Heb je zin in een uitdaging bij een nieuwe vereniging? Dan is VC Grijpskerk de geschikte club voor jou!

Wat heeft de vereniging in huis?
3 dames teams (3e divisie, 1e klasse en 3e klasse), 2 heren teams (1e klasse en 2e klasse), veel talentvolle jeugdteams, feestjes, gezelligheid en nog veel meer.

Waar zijn we specifiek naar op zoek?
Spelers voor Heren 1 (1e klasse)
Speelsters voor Dames 2 (1e klasse)

Heren 1 draait al jaren mee in de top van de eerste klasse met een kleine selectie. Deze selectie is dringend op zoek naar spelers! Kom jij de groep enthousiaste heren versterken? Wacht niet af maar kom gezellig gratis en vrijblijvend meetrainen!
Dames 2 wordt een nieuw samengesteld team. Heb jij ambitie en wil je bouwen aan een nieuw team? Laat dan snel van je horen!

Heb je interesse? Stuur dan z.s.m. een mailtje naar de Technische Commissie: tcgrijpskerk@gmail.com
Ook als je belangstelling hebt voor onze andere (jeugd)teams of je wilt graag beginnen met volleybal, schroom dan niet om ons te mailen.