VC Grijpskerk//Brilmode Zuidhorn dames 1 verkozen tot het sportiefste team van de tweede divisie Nevobo,

Afgelopen zaterdag 7 mei speelden de dames van Grijpskerk de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.

De tegenstander was Betech Olhaco uit Hoogeveen, dit team stond als 2e geplaatst in de 2e divisie. De dames van Grijpskerk gingen erg voortvarend van start, ze leverden veel strijd wat resulteerde in de winst van de eerste twee sets.

Betech Olhaco kwam nog terug door de derde set te winnen, maar de dames van Grijpskerk lieten dit niet op zich zitten, en pakten de winst van de vierde set. De 3-1 overwinning was een feit.

Na deze boeiende wedstrijd stond de dames van Grijpskerk nog een verrassing te wachten.
De heer Luuk Somers (coördinator nationale officials t/m de 1e divisie van de Nevobo) was gekomen om de dames de trofee van het sportiefste team van de 2e divisie van het seizoen 2021/2022 te overhandigen. De dames waren blij verrast met deze bijzondere waardering.

Het huidige seizoen is bijna afgelopen, maar ook in volgende seizoen 2022/2023 hoopt VC Grijpskerk//Brilmode Zuidhorn op een sportief en gezellig seizoen.